نشست ریاست دانشگاه سمنان و مدیر عامل بنیاد خیرین دانشگاه با خیّرین مهدی شهر

به منظور افزایش جذب کمک های خیرین، رئیس دانشگاه و مدیر عامل بنیاد خیرین سمنان با خیرین مهدی شهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد خیرین دانشگاه سمنان، دکتر سیف الله سعدالدین، رئیس دانشگاه در نشست مشترک ضمن قدردانی از کمک های خیرین مهدی شهری، به رشد شاخص‌های آموزشی و پژوهشی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و منابع طبیعی تاکید کرد.

دکتر سعدالدین هدف دانشگاه را توسعه جامع دانش بنیان عنوان کرد و افزود: برای توسعه دانشگاه و پیشرفت فیزیکی ساختمان دانشکده منابع طبیعی نیاز به همت مضاعف و همدلی خیرین است.

وی گفت: برای حل مشکلات دانشکده روانشناسی و منابع طبیعی و اجرای طرح های مختلف عمرانی، فرهنگی و ورزشی و افزایش امکانات رفاهی نیازمند استقبال و کمک بیشتر از سوی خیرین مطرح است.

عباس آلبویه مدیر عامل بنیاد خیرین دانشگاه سمنان نیز در این نشست، ضمن تشکر و قدردانی از همشهریان مهدی شهری در تلاش برای رفع چالش‌های موجود، از نبود ارتباط مستمر و مدام بین خیرین و دانشکده به عنوان حلقه مفقوده موجود در دانشگاه نام برد.

ایشان همچنین فعالیت‌های خیرین را همچون صدقه جاریه برشمرد و ضمن اشاره به کسب مقام‌های برتر توسط بنیاد خیرین دانشگاه در سال‌های گذشته درخواست کرد تا خیرین مهدی شهری در حد توان و بضاعت خود برای رفع مشکلات این دو دانشکده اقدام کنند.

در ادامه این نشست شرکت کنندگان دیدگاه ها و نظرات خود را برای ارتقای همکاری خیرین ارائه کردند.

کلمات کلیدی
مدیر سایت
تهیه کننده:

مدیر سایت

0 نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *